:: آکورد آهنگ فداکاری - محسن یگانه - اجرای كنسرت ::
:: آکورد آهنگ فداکاری - محسن یگانه - اجرای كنسرت ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

شناسنامه آهنگ :

<
خواننده : محسن یگانه
<
آهنگ     : فداكاری
<
آلبوم      : اجرای كنسرت
< ریتم              4.4   :

 

 

 

 


Em                            D

موندم از كجا شروع شد كه تورو دوباره دیدم/

C                        D

هنوز از راه نرسیده ته قصمون رسیدم/

Em                                    D

یكی جز من تو دلت بود واسه این بود برنگشتم /

G             C              D

وقتی لبخندتو دیدم حتی از خودم گذشتم/

Em                              Am

این فداكاریه من رو دیگه جز من كی میدونه/

C                   D          Bm    B   Em

جز توئی كه خوبیامو دیگه یادت نمیمونه/

Em   D       C             D     Bm      D

شاید اصلا دگه یادت بره كه مثل قدیم جون منی/

C         Am   Em     G

ولی یادت نره خوشبختی الآنتو مدیون منی/

Em              Bm Em         Bm

وقتی محتاج تو بودم تو فداكاری نكردی/

Em             Bm       Em      Bm

حال و روز منو دیدی اما باز كاری نكردی/

Em                    Bm   Em         Bm

شونه خالی كردی از من با هزار عذر و بهونه/

Em             Bm       C            Bm

درد و دل كردم دوباره با در و دیوار خونه/

Em                              Am

این فداكاریه من رو دیگه جز من كی میدونه/

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: